Kurdistan-Post yenilendi
yeni adresimiz www.Kurdistan-Post.eu dur.

Lütfen favorilerinizi günceleyiniz !
Bu site sadece arsivdir.

İ-DKP Başkanı Mustafa Hejri İle Röportaj-Hülya Yetişen


İ-DKP Başkanı Mustafa Hejri İle Röportaj-Hülya Yetişen

Irak Kürdistanı’nda Peşmerge ordu güçlerimiz vardır. Hatırlatılması gerekirki şu anda İran İslam Cumhuriyeti’ne yönelik silahlı mücadelemizi askıya aldık.
«    May 2017    »
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Qazî Mihemed'in Kürd Ulusuna Vasiyeti


Qazî Mihemed'in Kürd Ulusuna Vasiyeti

Zulüm ve baskı gören halkım!

Yüce Allah aşkına vaatlere artık kanmayın. Çünkü onlar ne Allah'ı tanıyorlar, ne peygambere, ne kıyamet gününe, ne Allah huzurunda hesap vermeye inanıyorlar. Onların nezdinde, Müslüman da olsanız, Kürt olduğunuz için suçlusunuz, onların düşmanısınız

Kurd li Misrê - Nezîr Silo


Kurd li Misrê - Nezîr Silo

Misr yek ji welatên ku herî peywendîdar bû ji demek dirêj ve di nav dewletên erban de bi Kurdan re.

“Güneydoğulular” Toplantısında Erdoğan Palavraları  


14-12-2012, 19:32 Kategori: Siyaset  
“Güneydoğulular” Toplantısında Erdoğan Palavraları

“Güneydoğulular” Toplantısında Erdoğan Palavraları

kurdistan-post.eu / haber servisi - 13 Aralık’ta Kuzey Kurdistan bölgelerinden seçilen vekilleriyle bir araya gelen Türkiye başbakanı Erdoğan, vekillere "Kürt sorunu demeyin" uyarısında bulundu ve bir sürü yalan attı.

AKP’li ‘Kürt kökenlilere’ “Bu ezberden vazgeçin, Kürt sorunu tabirini kullanmayın" uyarısında bulunan Erdoğan, dokunulmazlıkların kaldırılmasında geri adım atılmayacağını ama acele de edilmeyeceğini, yeni yılın başında tüm dosyaların raftan ineceğini söyleyerek Türkiye gündemini “dokunulmazlık tartışmaları” ile meşgul edeceğinin işaretlerini de vermiş oldu.

ROBOSKİ KATLİAMI

Toplantıda Erdoğan, Roboski (Uludere) katliamının örtbastır edilmediği iddiasında bulundu.

Türk gazetelerinin haberine göre Erdoğan toplantıda Roboski katliamı ile ilgili şunları söyledi:

“Bazı detaylar da gözden kaçmamalı. Kaçakçılık yapan grubu bölgedeki karakol fişekle uyarmış ancak buna rağmen grup ilerlemiş. Aynı bölgede bir yıl önce de PKK saldırısında 9 şehit verildiğinde karakol komutanı soruşturma geçirdi. Komutan, Heron görüntülerine rağmen neden o teröristlerin vurulmadığı sorulduğunda, ‘Kaçakçı olabilir’ diye vurmadık yanıtını verdi. Bunlar da dikkate alınmalı”.

Örtbastır daha nasıl olur?...

“Buna rağmen grup ilerlemiş…”, “Bunlar da dikkate alınmalı…” Örtbastır daha nasıl olur ki…


‘KÜRT SORUNU’ EZBERİNİ TERK EDİN

Milli Birlik ve Kardeşlik Projemize geri adım atmadan devam ediyoruz. Gerekeni yaptık, yapıyoruz. Yaptıklarımızla ezber bozduk. Siz de bu ezberden vazgeçin, Kürt sorunu tabirini kullanmayın. Sorunun adı terör sorunudur.

Kafası fena karışık, kendisi ‘Kürd sorunu’ diyordu…

2011 seçimlerinin hemen öncesinde “Kürt sorunu yoktur, Kürt kökenli vatandaşların sorunu vardır diyen Erdoğan, 06 Mart 2012 tarihli konuşmasında “Kürd sorununu çözeceklerini, Uludere olayını aydınlatacaklarını” söylemişti.

Ayrıca bundan tam 21 yıl önce Refah Partisi İstanbul İl Başkanı’yken hazırlattığı rapor “Kürt Sorunu ve Çözüm Önerileri” adını taşıyordu.

‘BDP’LİLERE ‘ZERDÜŞT’ DEMEDİM

Toplantıda bir vekilin “BDP’lilere yönelik Zerdüştlük söyleminden bölgedeki Kürtler rahatsızlık duyduğunu söylüyor” demesine Erdoğan’ın, “BDP’lilere ‘Zerdüşt’ demedim. Bu konuda, PKK’lıların yakalandığı mağaralarda çekilen görüntülerden bunlar tespit edildi” yanıtını verdiği bildirildi.

Ama demişti

“Kürt kökenlilerle" toplantıda kuyruklu yalan söylüyordu. Defalarca BDP’lileri “Zergüştlükle” suçalayan kendisiydi. 15 Ekim 2011 tarihli konuşmasında Meclis'e başörtüsü ile girilmesi için önerge veren BDP'lilere şöyle bağırıp çağırmıştı:

“Son hafta içerisinde bakıyorsunuz bir grup çıkıyor. Hemen pat bir önerge sunuyor, öyle bir derdi yok, öyle bir derdi olsa zaten olması gerekeni de yapar, kaldı ki buna mani bir hal de yok. Madem böyle bir şeyi istiyorsun, yola çık yap, mani bir hal yok… Senin böyle bir derdin yok ki. Dini Zerdüştlük olan bir anlayışın böyle bir derdi olabilir mi?”

“BİR SINIFTAN 7 ÇOCUK DAĞA ÇIKTI”

Toplantıda bir vekilin “Diyarbakır’da bir liseden 17, bir sınıftan 7 çocuk dağa çıktı, bunda hiç suçumuz yok mu” sorusu karşısında Erdoğan’ın gözlerinin büyüdüğü öğrenildi. Kendini toparladıktan sonra “PKK, okulları yakıyor, öğretmene saldırıyor. Çünkü çocuklar okursa, dağa çıkmayacak. Çocuklar okula giderse eline taş verip attıramayacaklar.” yanıtını verdi.


 
Yazıya puan ver:
 (Toplam Oy #: 11)
  |   Okuma: 3989   |   Yorum: (405)   Yazdir
   Arkadaşına Gönder

Değerli ziyaretçimiz, siz kayıtsız kullanıcı olarak siteye girdiniz. Size kayıt yaptırmanızı veya kendi adınızla giriş yapmanızı öneriyoruz.

İlgili Diğer Haberler:


 Yorum #1  | 14 Aralık 2012 21:42 | Alıntı     

A.dara

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
Tabi vampir recep ; fa$ist iktidarinin zirvesinde..O kanli di$lerinin arasindan dogru bir kelam
cikmasi beklenmemelidir..Yok BDP lilere Zerdü$t dememi$te, Kürt gerillalarina demi$ ! Pis vampir;
besmele getirmeden Zerdü$t kelimesini agzina alma..Zerdü$tlük insanligin en eski dinlerindendir..
Zerdü$tlügün köklerinde dayani$maci , komünal ve insani degerler yatar..Eger kutsallik babinda konu$acaksak binlerce kez sunni islamdan insancildir..Bir kere islam gibi halklari zoraki islamla$tirma , katletme ve halklarin zenginliklerini talan etmek Zerdü$tlükte yoktur..Islam tarihi;
esas olarak bir Zerdü$tleri katletme tarihidir..Islamin peygamberi (!!!) muhammed; hem insanlar
Adem ve Havvadan türemi$ler; karde$tirler demi$tir..Ve hemde bendeniz son peygamberim (!)
yalanini atarak bölgedeki halklari katlettirerek korkunc bir talana tabi tutmu$tur..Zerdü$tlerin
tarihinde tek bir yahudi,Hiristiyan ve müslüman katliami yoktur,olmami$tir..Oysa islamin tarihi ;
ba$ta Zerdü$tler olmak kaydiyla Yahudi, Hiristiyan katliamlari tarihidir..Vampir recep bu gercegi
bilmiyor mu ? Elbette biliyor..Ancak islam onun katliam ve talan anlayi$i ile iyi örtü$tügü icin;
islami yüceltip Zerdü$tlügü a$agiliyor..Rantci Kürtlerde ya efendim diyorlar..daha birkac yil
önce Zerdü$t-Yezidi Kürtleri Musul'da bu vampir recep'in sunni müslüman örgütü El-Qaide
katilleri tarafindan topluca katledildi..Coluk cocuk Zerdü$ti Kürtler bombalarla parcalandi..
Vampir recep; cekin o igrenc kanli elinizi Zerdü$t Kürtlerinin kanindan !!! ( Eli zerdü$t kanina
bula$mami$ temiz Kürt müslümanlarinin affina siginarak..)
 Yorum #2  | 14 Aralık 2012 22:58 | Alıntı     

dİldar

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
Ketîye nave havldene ka wé wan parlementaréxwe vécaré Çawe iqne bike haqaretek name gölé Kürde nekir,lé iro go wan parlementeran narazîbûnen xwe anéna zimén awjî dixwezé wan bi xap û rîpa bixapîne,mîna hemû care.
 Yorum #3  | 15 Aralık 2012 00:21 | Alıntı     

Farqini

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
A.dara sende zerdüşlüğü koruyayım derken başkaların inancını aşağlama hakkını nerden buluyorsun kürtlerde çok inançlıdir herkesin inancı kendine bende müslümanım kürt birliğine inanıyorum vampire istediğini de islama saygılı ol.
 Yorum #4  | 15 Aralık 2012 01:28 | Alıntı     

A.dara

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
Ba$ta sayin FarQini olmak üzere; benim islamla ilgili ele$tirilerimden rahatsizlik duyan bütün
müslüman Kúrtlerden özür diliyor , beni affetmelerini istiyorum..Ancak kendim istemesem bile,
birtakim gercekleri dile getirirken insan biraz uc noktaya serpiliyor..keza hicbir zaman gercek
olmayan $eyleri gercek diye yazmamin mümkün olmadigini belirtiyorum..Kúrtlerin cogunun da müslüman oldugunu; müslüman oldugu icinde ( zorla , islam halifesi Ömer zamaninda islam yapilmi$lardir. ) Ónce Zerdü$t Kürtlerin imhasinda, daha sonrada Hiristiyan olan Ermeni ve
Asurilerin katliaminda rol oynami$lardir..Yeniden sayin Farqini'iden özür diliyorum..
 Yorum #5  | 15 Aralık 2012 02:26 | Alıntı     

M.Yilmaz

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
Sayin Dara özürdileyecek hic bir sey yok yazdiklariniz dogru seyler,dogru düsüncelerinizden hic ama hic kimse ödün vermeyin,Sayin Farqini bence siz isinize bakin Islamin avukati misiniz,islamin cok avukati var merak etme ,Kürdler gibi hic birseye sahip olamayanlarmi savunacak islami kusura bakma ben almayayim,senin dinin sana güzel benim icin ise 0,5 degeri bile yok yani demek istedigim herkesin kutsali kendine.
Benim kutsalim gercek Demokrasi herkes nasil yasamak istiyorsa öyle yasasin ama kimse kimseyi rahatsiz etmedigi sürece.
 Yorum #6  | 15 Aralık 2012 08:51 | Alıntı     

Ducardin

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
Turk Basbakani Bazi Kurdialilari Zerduslukla suclamasi alcakca bir irkciliktir-Asaglik Turancilik
tan baska hicbirsey degil...
Ustelik daha dun Turk Basbakanin dedesi Gurcistanli bir Ortodox Hiristiyandi degilmi???
Erdogan'in bundan dolayi yani Dedesi Hiristiyandir diye onu suclayabilirmiyiz???
Ama bu hayasiz Insan Turk Basbakani ve Stalinin kopyasi Zerdus'ugu sucmusgibi hakaret ediyor
utanmazcasina...
Ilk Olarak Homa'yi yani Huda'yi Zerdus Peygamber'den ogreniyoruz... Hayasiz Erdogan'in ailesi
Ortodox Hiristiyan bile degil Zerdus Peygember Zamaninda...

Turk Basbakanin ailesi Zerdusluk zamaninda Hicbir dine inanmiyor. Daha sonra hiristiyanligi
seciyor Turk basbakanin ailesi...
Erdogan boyle bir aileden geliyor. Enver_Kemal'in etkisinde kaldigi icin Turk islam sentezini
Ogreniyor ve Turk Irkciligini Islam Saniyor bu hayasiz adam Turk Basbakani...
 Yorum #7  | 15 Aralık 2012 11:20 | Alıntı     

azadi

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
Bu kadar da düşürülmüşlük olmaz..Bazı miletveilieri diyor ki bu bir gaz alma olayı değil,başbakan sorunları bizimle tartışmak istemiş ve olumlu bir toplantı olmuş..Ya sormazlar mı insana başbakan size hitaben ne gerzek gerzek knouşuyorsunuz orada burada..Kürt sorunu diye birşey yok vs vs..Bu mudur olumlu geçen toplantı?
 Yorum #8  | 15 Aralık 2012 11:35 | Alıntı     

Dijwar

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
AKP de ki Kürd Kökenliler için lafı hiç çevirmeye ve gevelemeye gerek duymadan adını koyalım.Bunlar Kürdlerin Bekolardır.saygılar...Kimsede Kürdler lehine onjlardan bir şey beklemesin.
 Yorum #9  | 15 Aralık 2012 13:39 | Alıntı     

mardinli

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
bu sözde kurd mebuslerine sunu demek isterim eger sizde gercekten seref namus ve insanlik kalmissa orda bir saniye daha durmasiniz toplu halde istifa etmelisiniz bakin bakalim o zaman reconun halini degil yüzde 50 yüzde 10 da artik almaz dyp anap shp nin akibatina ugrar ama nerde o kürdler hele su amedli mebus varya oraya buraya saldiriyordu neyimis siz kendi fikrinizi özgür söylemiyorsunuz diyrdu hele adam sen degil fikrini söylemek wc amcana sormadan gidemiyorsun birde sn farqin sizneden zerdüstlükten tiksiniyorsunuz ne olmus siz daha düne kader zerdüsta mensüp bir insandiniz ne oldu bu kader öfkelenmeniz baskalarina saygiyi ögretirken siz önce saygili olmayi ögrenin senin zerdüstlüge nasil yaranmadigin islama da yaramazsin birgün nasilzerdüstlügü satiginiz gibi isalama da sirt cevirirsiniz islam dini sana hayirli ugurlu olsun sen dogusta musulman dogmussun saygi ve selamlarimlan
 Yorum #10  | 15 Aralık 2012 18:56 | Alıntı     

Farqini

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
Bakın benim zerdüşlükten tiksindigim yok siz böyle konuşurken ne amaçlıyorsunuz bilmiyorum ama isterseniz suriye irak türkiye ıran veya bütün kürtlerin inancına bakın kaçta kaçının müslüman olduğunu bakın ben müslümanın ve ınanınki kürtlüğü sizden daha iyi savunuyorum her inanç kendine kutsaldır benim saygım var benim için önemli olan kürt birliğidir zaten reconun yaptığı müslümanlık deyil münafıklıktır saygılı olanlara saygılarımla
 Yorum #11  | 15 Aralık 2012 21:55 | Alıntı     

Barzan

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
3 hafta içinde iki defa yùregimizi yakan katil tirk devletinin ba§i taib reçeb erdogan, senin gibi dev§irme piç alçağına kofùrden ba§ka ne yazilir???
 Yorum #12  | 15 Aralık 2012 23:04 | Alıntı     

rojame

avatar    Grup: Okuyucular
   Yayınlar: 0, Yorum: 375, Kayıtlı: 18.04.2011
   ICQ: --,
Düşünüyorumda,

İslamiyedin özü Kürd Dawasının karşıddı degil , tamda yanındadir.Hadda sawunucusudur.Çünkü islam dini,zulüme zorbalığa haqsızlığa we sömürüye Qarşıdır.İslamiyedin haqiqadına bağlı kalanlar,tarih boyunca hep zulüme we sömürüye karşı insani duruş göstererek hadda ,zulüm we sömürüye karşı HAQ adına sawaşmışlar.Bırakın zülüm we sömürü yapan misliman geçinen müşriklere karşı sawaşmayi,zulüm we sömürüden yana yeralanlara weya buna sesiz kalanlara karşı dahi sawaşmak , hem insani we hemde islamidir.(Sawaşmayi, sadece 'tequ req'lerle kurşun sıkmak anlamında kullanmiyorum)..Haqlı bir söz weya Mazlumi bir Duaa dahi,keskin bir kılıçtan daha güçlü bir etki yapar..!

Biz Kürd Milledinin ÖZGÜRLÜKÇÜ mensupları olan bireylerin en büyük haddalarından biride,zulüme we zalimlere karşı çıkarken..İslamiyede çatarak,onlara karşı koymak ibredi alemdir..Haqlı we meşru dawamızın bir tarafını ,kendi elimizle BİLİNÇSİZCE BALTALİYORUZ..

Yahoo,!

Sömürgeci Münafıqlar;Biz Kürd Qawminin haqını huququnu DİNİ inançlarını topraxını anawatanını ,islamiyedin gölgesine sığınarak hileyle sömürerek TALAN edmedilermi ? Ewed.İşde biz iro QAYİP eddiğimiz yerde haqımızı arayacağız.İslamiyedinde haqiqadına bağlı kalarak..!Yaho son asrımızda; haq we xurriyedlerimizin uğruna özgürlük mücadelemizin tarixine iyi baxın,; BİLGE :Dindar-Alim dedelerimizin başta canfedaca yer aldıklarını görmüyormusunuz ..? Daha muhimi iro Kürd Özgürlük mücadelesinin destekleyicilerinin büyük oranı yine Misliman-Dindar Kürdler degilmi? Yaho siz müsliman geçinen müşriklerin yüzünde haq dinimize sitem edmeniz,OK GİBİ SİNEMİZE SAPLANİYOR ..Bee !
 Yorum #13  | 16 Aralık 2012 17:46 | Alıntı     

R. Celik

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
Sayin Yorumcular,
Siz bosuna islami sunu bunu cekistiriyorsunuz!
RTE dini imani ve derdi para olanlara sunu söylemis:
Alin parayi ve susun, bir daha Kürd sorunu nu agziniza almayin.
Yoksa kovulursunuz ve paraciklar cebinize girmez, dyor!
Zaten o AKP lilerde, insanklik, onur, haysiyet ve seref olsa, derhal AKP den istifa ederler idi.
RTE Kürdler`e her konusmasinda hakaret ediyor. Adamin zihnine "Kürd" kelimesi geldiginde, kimyasi bozuluyor.
Size bir siirle son vereyim:

Bir insanda yoksa hicab ve edep,
Neylesin medrese, mektep?
Okusa alim olsa,
Yine merkep, yine merkep..

Nede dogru söylemis, alnadiniz mi?

Onurlu ve basi dik KÜRDLER`e selam ve saygilarimla!!!
 Yorum #14  | 17 Aralık 2012 02:58 | Alıntı     

A.Dara

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
Benim birincil ve en büyük derdim;sómürgeciligin Kúrdistandaki boyundurugundan kurtulmak icin
BÜYÜK KÜRT ULUSAL VE DEMOKRATIK BIRLIGI nin saglanmasidir..Cografyamiz, hayatimiz ve
gelecegimiz sömürgeciler tarafindan tevavüz ediliyor..Bu igrenc tecavüzün maddi ayagi Türk
militarizmidir..Manevi ayagi ise Islamdir..Islamin kaderci kültürü olmazsa; bir halki sadece askerle
sömürgele$tirmek múmkün degildir..Ancak ben islama inanan Kürt karde$lerimi elbette kirmak,
veya rencide etmek katiyetle istemem..Keza yiginla müslüman olan Kúrdistanin dört parcasindan
Kürt insani var..Onlarlada tarti$ip fikirlerimi söylüyorum..Hele bir tanidik var ki; beni ille müslüman
yapmak istiyorum..Bende ona $art ko$uyorum..Ver bana her ay 5.000 Euro ; olayim sana
müslüman..Ancak 6 ay..Daha fazla degil..Topu topu 30.000 Euro ediyor..Gúnde de 5 kere namaz degil; 10 kere egilip kalkayim, namaz kilayim..Zaten namazdaki bütün dualari ezbere biliyorum.
Hatta arkada$a diyorum;Ruhuma da emretmi$im, öldükten sonra ruh olarak katiyetle
müslümanlarin cennetine girme..Eger varsa cehennemde bir milyar yil yanmak; müslümanlarin cennetine gitmekten daha kutsaldir..Istersen sana cennetteki yerimi de satabilirim, diyorum..
Yani cok basit din veya dinler üzerine $akala$iyorum..Ama bir eylem olursa da ayni safta
yeraliyoruz..derneklerde iftar acilirsa benide tereddütsüz cagiriyorlar..Yani din ve islam benim
icin Kürt meselesi icin bir birlik veya ayrilik nedeni degildir, olamazda..Sadece bir ara$tirma ve
bir bilgi edinme enstrümenidir.Özgür Kúrdistan her4eyimdir..BIJI KURDISTAN..
 Yorum #15  | 17 Aralık 2012 22:15 | Alıntı     

rojame

avatar    Grup: Okuyucular
   Yayınlar: 0, Yorum: 375, Kayıtlı: 18.04.2011
   ICQ: --,
A.dara,

Xuwde'yi şahidim olarak ilan edeyimki !,cebim degil,imani gönlüm çok zengindir.Bu zenginlik ise ;Kürd Qawminin haq we hurriyedlerinin hazinesinden ibareddir..Kapısı ise;Fidri haqların ANAHTARI ile açılıyor..İçide,inançlarla kaplı,tükenmez bir hazine olduğunu kez kez sana söyledim sen anlamadın..!

Bundan sonra,anliyacağın dilde sana,cewap wermek farzdir.Şimdilik,

Utanmazsam,gider kürdistani her yoksul kürd ewinin Qapısında,Qapı Qapı dilenerek ,öncelikle yüz yıllardır,sömürgecilerimizin qapılarında kemiklerle Qarınlarını doyurmak için pusanların qarınlarını doyurmak için dilenirdim.Qahar eylesin tabiadin bir Qürali olsa gerek,zengin gönlüm el wermiyor'ya..Belki sanada 3, 5 PANOD peydahlama şans'ın/ım doğabilirdi. OLmuyor.Ne yapsam ne söylesem olmuyor işte..!Cenned'de panod'larla,da gidilmezya, Beceremediğim için,cehennem-yerimide sana panod'suz hibe ediyorum..Ne dünyada nede axirede maddiyadçı yerim zaden yoktur biliyorum.Olmasın ,olmasınıda istemiyorum.

Şimdi asıl konuya geleyim,

Dahada ,doğrusunu söylemek gerekirse;Seçim wexti gelince,sömürgeci dewledin qapısında "Mazlum Kürdlere"daha iyi haw haw hameleriyle kendini zencire wurmak için,Kürdistan'da her kürdün Qapısında Qul we daha irençi,Köle olarak OY dileyenin ,oy aldıktan sonra,Qudurganca "Kürdlere Saldıranlar"we o qudurganların Quyruklarına takılanların olsun cehennem desem daha yerinde bir feryad olur diye düşünüyorum..
 Yorum #16  | 18 Aralık 2012 16:28 | Alıntı     

M.Yilmaz

avatar    Grup: Misafir
   Yayınlar: 0, Yorum: 0, Kayıtlı: --
   ICQ: --,
Sayin Farqini ben zerdüst degilim ATEISTIM tamammi kardesim,müslümanmis müslüman senden degil ama naberrrr?
 Yorum #17  | 25 Ekim 2013 16:55 | Alıntı     

Liaibepeeme

avatar    Grup: Misafir